Autor Wątek: badania do pracy mgr- "zależność pomiędzy akceptacją niepełnosprawności..."  (Przeczytany 5242 razy)

Offline anitaa754

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 5
Dzień dobry. Jestem studentką V roku fizjoterapii w AWF Poznań. W swojej pracy magisterskiej badam związek pomiędzy poziomem akceptacji choroby a gotowością do rehabilitacji kobiet po mastektomii. Dlatego też, zwracam się do Pań z gorącą o wypełnienie krótkiego kwestionariusza, który jest w pełni anonimowy. Będę ogromnie wdzięczna, za każdą wypełnioną ankietę. Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz życzę wszystkiego dobrego w nowym roku smiling smiley
Pozdrawiam serdecznie.
Anita

https://www.ankietka.pl/ankieta/210057/akceptacja-niepelnosprawnosci-a-gotowosc-rehabilitacyjna-kobiet-po-mastektomii.html

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
Odp: badania do pracy mgr- "zależność pomiędzy akceptacją niepełnosprawności..."
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 05, 2016, 07:53:28 pm »
przejrzałam ankietę
bardzo chętnie ją wypełnię
ale
JAK ZWYKLE ;) nie mam możliwości ze względu na tytuł ;)
no i pytanka:
co ma mastektomia do rehabilitacji i akceptacji choroby !
czy nie chodzi Ci o chorobę jaką jest rak piersi?
a czy gdzieś doczytałaś (przygotowując się do napisania tej pracy magisterskiej), że amazonki rehabilitują się przede wszystkim ze względu na usunięte węzły chłonne?
a czy doczytałaś, że węzły chłonne mają również usunięte amazonki po operacji oszczędzającej
a czy doczytałaś, że w obecnych czasach operacja oszczędzająca jest bardzo często wykonywana?

to tyle na początek, idę dalej przeglądać ankietę ?


operacja oszczędzająca 2008r
rak piersi przewodowy inwazyjny, potrójnie ujemny, G3
zajęte węzły (ile? wpiszę jak zajrzę do dokumentów ;) )
chemioterapia 6 x AC;  radioterapia
operacja i leczenie w Wielkopolskim Centrum Onkologicznym

Offline mag

  • SPA
  • Uzależniona
  • *****
  • Wiadomości: 12000
  • Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno