Autor Wątek: "Analiza wybranych czynników wpływających na występowanie raka piersi" PROŚBA  (Przeczytany 5761 razy)

Offline MaJawor

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 11
Szanowne Panie,

Nazywam się Magdalena Jaworska i jestem studentką Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu na kierunku położnictwo. Pisze pracę magisterską na temat "Analiza wybranych czynników wpływających na występowanie raka piersi".
W związku z tym zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie anonimowych odpowiedzi na poniższe pytania, które dotyczą okresu sprzed wykrycia pierwszej zmiany w piersi. Wypełnienie przez Panie tej ankiety bardzo by mi pomogło w analizie wspomnianych czynników i napisaniu pracy magisterskiej.
Z góry dziękuję za Waszą pomoc i poświęcony czas.
Poniżej wklejam link do ankiety on-line:

http://www.ankietka.pl/ankieta/197958/czynniki-ryzyka-w-raku-piersi.html

Z poważaniem,
Magda Jaworska
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2015, 07:14:39 pm wysłana przez MaJawor »

Offline Natalia

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 7185
Na tym linku jest setki ankiet.Którą należy wybrać???? ::((
Natalia

Offline MaJawor

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 11
Najmocniej przepraszam i dziękuję za reakcję.
Zmodyfikowałam mój pierwszy post, teraz link powinien być dostępny.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
po raz pierwszy
NIE MAM się do czego przyczepić ;)

powodzenia przy pisaniu pracy, noooo i na obronie :)

operacja oszczędzająca 2008r
rak piersi przewodowy inwazyjny, potrójnie ujemny, G3
zajęte węzły (ile? wpiszę jak zajrzę do dokumentów ;) )
chemioterapia 6 x AC;  radioterapia
operacja i leczenie w Wielkopolskim Centrum Onkologicznym

Offline MaJawor

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 11
Bardzo się cieszę i dziękuję za miłe słowa! :)

Pozdrawiam serdecznie! :D

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
po raz pierwszy