Ogłoszenia i pytania > Ankiety

Życie seksualne po mastektomii

(1/2) > >>

paulinarej:
Witam, jestem studentką położnictwa i piszę pracę magisterską na temat życia seksualnego po mastektomii. Mam ogromną prośbę abyście mi pomogły, zajmie to 5 minut a mi bardzo pomoże :) z góry bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam :) życzę dużo zdrówka  :)
link do ankiety: http://goo.gl/forms/0o3AtDg4uYJ2ofWG3

TOJKA:
witaj  :)
gdy zobaczyłam "po mastektomii" od razu przejrzałam pytania pod względem: Czy to aby na pewno ankieta dla kobiet po mastektomii?
no i nie  ;) to ankieta dla kobiet po raku piersi. Chyba, że wyrzucisz pytanie z literówką w słowie "piersi" "Jaki rodzaj operacji chorej piuersi został u Pani przeprowadzony? ", wtedy będziesz miała ankietę dla kobiet po mastektomii.
A czy przed rozpoczęciem pisania pracy/ przed sporządzeniem ankiety zaznajomiłaś sie dokładniej czym są i czym się różnią te operacje?

hamak:
Z uwagi na dwie nierównoczesne mastektomie oraz dwie różne rekonstrukcje - zaś nie mogę wypełnić. Jakoś studenci i ich promotorzy nie przyjmują do wiadomości takiej skomplikowanej ( ??? )opcji.

Ale przejrzałam.
I tak:

1) Czego obawiała się Pani po zabiegu mastekromii
  brak akceptacji ze strony partnera
 brak akceptacji ze strony rodziny
 problemy ze zdrowiem
 ograniczenie sprawności fizycznej
 depresji
 odrzucenia

Ja, i myślę, że nie tylko ja, obawiałam się braku SAMOakceptacji. Nie ma takiej odpowiedzi do wyboru. Może przy kilku pytaniach powinna być opcja INNE - do samodzielnego wpisania?

2) Czy przyjmuje Pani preparaty hormonalne ?

Jakie "preparaty hormonalne" autorka ma na myśli? Hormonoterapię (jako terapię raka piersi) czy wszelkie (np. HTZ, pigułki antykoncepcyjne itp.)?

3) Czy od czasu operacji dba Pani o swój wygląd zewnętrzny ?
  bardzo często
 często
 czasami
 rzadko
 nigdy

Hm, dziwne pytanie i dziwne odpowiedzi ::)

Parabola: