Ogłoszenia i pytania > Ankiety

Prośba o wypełnienie ankiety - wsparcie społeczne, postawa wobec choroby

(1/5) > >>

marta.kala:
Dzień dobry, jestem studentką IV roku psychologii i jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej pt. "Wsparcie społeczne, reakcje na chorobę oraz postawy wobec choroby wśród kobiet chorujących na nowotwór piersi." W związku z tym, zwracam się do Pań z prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona anonimowa, a jej wyniki posłużą mi wyłącznie do napisania pracy magisterskiej. Z góry dziękuję za pomoc!

link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGJ4eGagLrWpRxCVBkkpKYZcNvFf7UwWEu_ewk6TB3K9Wz-w/viewform

Parabola:
Juz na pierwszej stronie trafiłam na pytanie na które nie moge odpowiedzieć:

Wykonany zabieg chirurgiczny: *
wycięcie części piersi (guza, segmentu, kwadrantu piersi)
mastektomia radykalna (wycięcie całej piersi z węzłami chłonnymi)
mastektomia prosta (wycięcie całej piersi bez węzłów chłonnych)
wycięcie wartowniczego węzła chłonnego
wycięcie układu chłonnego dołu pachowego
nie dotyczy

Miałam zabieg oszczędzający / wycięcie guza z marginesem / i usunięcie pachowych węzłów chłonnych i nie da rady zaznaczyć dwóch odpowiedzi.

Tutaj to samo:

chemioterapia
radioterapia
hormonoterapia
Inna odpowiedź:

Miałam radio i chemioterapię ....

Nie mogę wypełnić ..

agawa:
to samo u mnie
mastektomia + węzły wartownicze = brak możliwości wyboru :)

Poprosimy o poprawienie ankiety :)

DanaPar:
Poszło, choć w dwóch punktach nie mogłam dać odpowiedzi, ale widać wolno było to pominąć.
Mój przypadek był. A to jakie leczenie w pozycji inne wstawiłam radio i chemioterapię (skoro ich nie było razem).
Powodzenia

hamak:
Ze względu na dwa zachorowania i dwa różne leczenia oczywiście  ::) nie będę mogła wypełnić, ale jeszcze uwaga:

Jak długo korzysta/korzystała Pani z pomocy psychologicznej? *
Pytanie jest z gwiazdką, czyli odpowiedź jest wymagana. A jeśli ktoś nie korzysta/ł(bo w poprzednim pytaniu jest możliwość: nie dotyczy)?

Nawigacja