Ogłoszenia i pytania > Ankiety

ankieta do pracy licencjackiej studentki fizjoterapii

(1/4) > >>

Magda_lic:
Witam Drogie Panie!

Jestem studentką III roku fizjoterapii w Poznaniu. Obecnie piszę pracę licencjacka pt. "Rola fizjoterapeuty w usprawnianiu i wsparciu fizjoterapeutycznym po zabiegu mastektomii".

Chciałabym serdecznie Panie prosić o pomoc w badaniach przeze mnie przeprowadzanych. Jeśli któraś z Pań byłaby zainteresowana pomocą, może przejsć do treści ankiety poprzez link zamieszczony przeze mnie poniżej. Natomiast jeśli któraś z Pań jest zainteresowana wypełnieniem ankiety, ale w inny sposób, mogę wysłać plik w wordzie na maila :)

Przepraszam również, jeśli w trakcie ankiety wtargnęły się jakieś błędy. Starałam się wszystko jak najlepiej wykonać, ale niestety ja i komputer to niezbyt dobre połączenie :)

Z góry dziękuję wszystkim Paniom za chęć pomocy i czas poświęcony moim badaniom.

http://www.ankietka.pl/ankieta/193761/rola-fizjoterapeuty-w-usprawnianiu-i-wsparciu-fizjoterapeutycznym-po-zabiegu-mastektomii.html

Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!

Magdalena Walasek
studentka fizjoterapii
mój adres e-mail: magda.w555@gmail.com

TOJKA:
witaj Magdo :) / Magdy fajne dziewczyny som  :D
jeszcze linka nie otworzyłam, a juz mam pytanie
jak zwykle zresztą  ;) do 99% nas odwiedzających ankieterów  ;)
czy aby na pewno ankieta dotyczy pań tylko i wyłącznie po mastektomii?

a teraz idę otworzyć linka i pewnikiem jeszcze sie odezwę

TOJKA:
no to sie odzywam  :)

ankieta spokojnie może tez byc dla tych "wykluczonych" czyli po operacji oszczędzającej; no ale cóz, może Magdo chciałaś wyodrębnić tylko grupę kobiet po matektomii

pyt. 16 - pod suwakiem nie ma cyferek/ trzeba ustawić " na oko"