Ogłoszenia i pytania > Ankiety

Proszę o pomoc - późna diagnostyka raka piersi - ankieta.

(1/2) > >>

dominika:
Witam serdecznie wszystkie Panie.


Jestem studentką pielęgniarstwa i jestem na etapie pisania pracy magisterskiej której głównym celem jest znalezienie przyczyn późnej diagnostyki raka piersi u kobiet w Polsce. W związku z tym muszę przeprowadzić badania, a moje możliwości dotarcia do kobiet chorujących na raka piersi są ograniczone. Pomyślałam, że Panie odwiedzające forum w miarę chęci i czasu mogłyby wziąć udział w badaniach. Gwarantuję, że ankiety przeprowadzane są anonimowo i będą wykorzystywane wyłącznie do celów naukowych.

link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1hiIDPu5PiiK-CTTRBNpyYbJ-5YUCsTSgU0aFFN9-N3U/viewform

Będę bardzo wdzięczna za pomoc;)

Pozdrawiam.

mag:
cześć dominiko  :)
jedno z obowiązkowych pytań Twojej ankiety brzmi:

Czy otrzymała Pani zaproszenie na badania przesiewowe tj. mammografia, cytologia?  * 
* Tak, na mammografię
* Tak, na cytologię
* Nigdy nie otrzymałam takich zaproszeń wiele z nas na tym forum, w tym ja, zachorowało zanim zaczęły przychodzić takie zaproszenia,
dostają je kobiety, które ukończyły 49 lat (na pewno tyle jeśli chodzi o mammo, bo nie pamiętam jaki jest limit wiekowy dla cytologii) - młodszym takie zaproszenia nie są wysyłane,
jak więc mamy odpowiedzieć?
wydaje mi się, że zwykła odpowiedź "nigdy nie otrzymałam takich zaproszeń" bez dodania "ponieważ byłam za młoda" nie jest odpowiedzią pełną, sugeruje, że może takie zaproszenia nie są wysyłane?

hamak:
Co zrobić, jak wypełnić, jeśli chorowało się dwa razy w odstępie kilku lat, a przebieg diagnostyki, choroby, leczenia nie był taki sam?

agawa:
Jedno z pytań brzmi: Czy otrzymała Pani zaproszenie na badania przesiewowe tj. mammografia, cytologia? * (to samo dotyczy pyt kolejnego…)