Ogłoszenia i pytania > Ankiety

badania do pracy mgr- "zależność pomiędzy akceptacją niepełnosprawności..."

(1/3) > >>

anitaa754:
Dzień dobry. Jestem studentką V roku fizjoterapii w AWF Poznań. W swojej pracy magisterskiej badam związek pomiędzy poziomem akceptacji choroby a gotowością do rehabilitacji kobiet po mastektomii. Dlatego też, zwracam się do Pań z gorącą o wypełnienie krótkiego kwestionariusza, który jest w pełni anonimowy. Będę ogromnie wdzięczna, za każdą wypełnioną ankietę. Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz życzę wszystkiego dobrego w nowym roku smiling smiley
Pozdrawiam serdecznie.
Anita

https://www.ankietka.pl/ankieta/210057/akceptacja-niepelnosprawnosci-a-gotowosc-rehabilitacyjna-kobiet-po-mastektomii.html

TOJKA:
przejrzałam ankietę
bardzo chętnie ją wypełnię
ale
JAK ZWYKLE ;) nie mam możliwości ze względu na tytuł ;)
no i pytanka:
co ma mastektomia do rehabilitacji i akceptacji choroby !
czy nie chodzi Ci o chorobę jaką jest rak piersi?
a czy gdzieś doczytałaś (przygotowując się do napisania tej pracy magisterskiej), że amazonki rehabilitują się przede wszystkim ze względu na usunięte węzły chłonne?
a czy doczytałaś, że węzły chłonne mają również usunięte amazonki po operacji oszczędzającej
a czy doczytałaś, że w obecnych czasach operacja oszczędzająca jest bardzo często wykonywana?

to tyle na początek, idę dalej przeglądać ankietę ?

mag:
mam podobne obserwacje jak Tojka

agawa:
wypełniłam :)
choć uwagi Tojki popieram, że tak powiem ;)

Anito, my staramy się, tyle ile możemy, szerzyć wiedzę o raku piersi; stąd powyższe wątpliwości - coraz więcej kobiet przechodzi zamiast mastektomii operację oszczędzającą, co nie zmniejsza problemów pooperacyjnych, ponieważ węzły chłonne zostają usunięte. One też potrzebują rehabilitacji.
Może zaproponuj/rozważ zmianę tytułu swojej pracy na: związek pomiędzy poziomem akceptacji choroby a gotowością do rehabilitacji kobiet po operacyjnym leczeniu raka piersi" :)

aquila: