Ogłoszenia i pytania > Ankiety

Ankieta dotycząc jakości życia dla kobiet po mastektomii

(1/2) > >>

Karolina.R.:
Jestem studentką kierunku Zdrowie Publiczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Zwracam się z uprzejmą prośbą, o wypełnienie ankiety. Kwestionariusz jest anonimowy, a uzyskane wyniki pozostaną ściśle poufne i posłużą wyłącznie do przygotowania pracy dyplomowej. Proszę o wybór takiej odpowiedzi, która wydaje się Paniom najbardziej odpowiednia. Ankieta składa się z trzech części, są to kwestionariusze standaryzowane więc pewnie spotkały się Panie z tymi pytaniami. Zdaje sobie sprawę, że wypełnianie tych ankiet jest dosyć mozolne ale im więcej będę ich miała tym moja praca będzie bardziej wiarygodna. Jest to ankieta online klikajac na poniższy link otwiera się ankieta, na końcu której jest przycisk " prześlij " po jego naciśnięciu wyniki pojawią się na moim dysku, wyłącznie do mojego wglądu. Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które wezmą udział w ankiecie.

Zapraszam Cię do wypełnienia formularza Ankieta dotycząca jakości życia kobiet po mastektomii.. Aby go wypełnić, odwiedź stronę:
https://docs.google.com/forms/d/1ntq9IWtGRLDsTTjEX1ufRl50ZJx-ooPpo-4w5PMRHGc/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

TOJKA:
a ja znowu będę pytać  ;)

niektóre z pytań:

1. czy jesteś Karolino pewna, że chodzi Ci o kobiety po mastektomii; a może po raku piersi?
2. ankieta jest bardzo ogólna, wystarczy zmienić tytuł np na: Ankieta dotycząca jakości życia dla kobiet po usunięciu macicy; nie bardzo rozumiem jak odpowiedzi na pytania w tej ankiecie mają pokazać jakość życia kobiet bez piersi (równie dobrze mogłoby być bez ucha, bez ręki, bez nogi itd)
3. pierwszy raz (chyba) spotkałam się z ankietą bez metryczki; jak można porównać odpowiedzi osoby 29 letniej, 40 letniej i 65 letniej  :o bez określenia grupy wiekowej?
4.w którymś pytaniu było o bólu (czy odczuwała pani ból w ostatnim miesiącu). Jaki ból? zęba? głowy? oparzenia? menstruacyjny?


hamak: