Autor Wątek: Związek pomiędzy akceptacją niepełnosprawności a gotowością do rehabilitacji  (Przeczytany 2278 razy)

Offline anitaa754

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 5
Dzień dobry. Jestem studentką V roku fizjoterapii w AWF Poznań. W swojej pracy magisterskiej badam związek pomiędzy poziomem akceptacji choroby a gotowością do rehabilitacji kobiet po po leczeniu chirurgicznym raka piersi. Dlatego też, zwracam się do Pań z gorącą prośbą o wypełnienie krótkiego kwestionariusza, który jest w pełni anonimowy. Będę ogromnie wdzięczna, za każdą wypełnioną ankietę.
Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz życzę wszystkiego dobrego.

Temat: "Związek pomiędzy akceptacją niepełnosprawności a gotowością do rehabilitacji kobiet po leczeniu chirurgicznym raka piersi."

https://www.ankietka.pl/ankieta/210057/akceptacja-niepelnosprawnosci-a-gotowosc-rehabilitacyjna-kobiet-po-po-leczeniu-chirurgicznym-raka-piersi.html

Offline mag

  • SPA
  • Uzależniona
  • *****
  • Wiadomości: 12000
  • Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno
cześć anitoo,
temat mi się podoba - nie ma w nim nadużywanego niesłusznie określenia "mastektomia", które już dawno, w wielu ankietach i badaniach, powinno być zastąpione "leczeniem chirurgicznym raka piersi"

idę zerkać na pytania
:D



rak piersi  potrójnie ujemny (TNBC), zajęty 1 węzeł, mastektomia: 2000, chemia 6xCMF, rekonstrukcja: 2006 i XI 2017 przerzuty do kości i tk. miękkich

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Zerknęłam, ale raczej nie dla mnie, gdyż w ogóle nie ćwiczę "rehabilitacyjnie" - nie ma takiej potrzeby :D
Diagnoza: rak piersi (carcinoma ductale invasium)
Leczenie:
1-sza mastektomia - 2003r. T2, G2, Er (-), Pgr (-), usunięte węzły chłonne, chemioterapia, radioterapia;
2-ga mastektomia - 2011r. T1, G2, Her2 (-), Er (+), Pgr (+), biopsja węzła wartowniczego (-), hormonoterapia (Tamoxifen)

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077