Autor Wątek: Wielka prośba o pomoc w badaniach do pracy magisterskiej  (Przeczytany 3001 razy)

Offline patii9233

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 1
Wielka prośba o pomoc w badaniach do pracy magisterskiej
« dnia: Kwietnia 02, 2016, 05:04:05 pm »
Drogie Panie!
Jestem studentką położnictwa na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej dotyczącej poczucia koherencji u kobiet po mastektomii i do przeprowadzenia badań potrzebuję Pań pomocy, dlatego zwracam się z ogromną prośbą o wypełnienie mojej ankiety. Ankieta jest całkowicie anonimowa i wszystkie wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych. Każda wypełniona ankieta będzie bardzo przydatna.
Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Poniżej wklejam link do kwestionariusza:

http://goo.gl/forms/l6mvTP3yz4

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Odp: Wielka prośba o pomoc w badaniach do pracy magisterskiej
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 02, 2016, 05:24:54 pm »
Czy chodzi TYLKO o osoby po mastektomii, czy po raku piersi, czyli również o te, które przeszły operację oszczędzającą?
Czy zrekonstruowane też się liczą, czy chodzi tylko o samopoczucie kobiet, które aktualnie są całkowicie pozbawione piersi?
Diagnoza: rak piersi (carcinoma ductale invasium)
Leczenie:
1-sza mastektomia - 2003r. T2, G2, Er (-), Pgr (-), usunięte węzły chłonne, chemioterapia, radioterapia;
2-ga mastektomia - 2011r. T1, G2, Her2 (-), Er (+), Pgr (+), biopsja węzła wartowniczego (-), hormonoterapia (Tamoxifen)

Offline Amor

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 12128
  • carpe diem
Odp: Wielka prośba o pomoc w badaniach do pracy magisterskiej
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 02, 2016, 05:38:49 pm »
chciałam wypełnić, ale w pktach gdzie mogłabym dac kilka odpowiedzi nijak nie mogłam zaznaczyc paru kropek
w związku z tym nie wypełniłam bo przecież nie zaznaczę - ze np. tylko gotuję , albo tylko chodzę na spacery , albo tez tylko pływam