Autor Wątek: Gorąca prośba o wypełnienie ankiety pt ,, Jakość życia kobiet po mastektomii''  (Przeczytany 2985 razy)

Offline martyna

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 1
Dzień dobry, Jestem studentką fizjoterapii, która jest w trakcie pisania pracy licencjackiej pt. ,,Problemy społeczne i zdrowotne występujące u kobiet po mastektomii". W związku z tym zwracam się do Pań z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety, która jest niezbędna do napisania mojej pracy. Jest ona anonimowa, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie celom naukowym. Tu znajduje się link do ankiety: https://www.interankiety.pl/interankieta/42c9adeed1cced0dc2b63c490d9e7229
Z góry dziękuje za pomoc!

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Mam uwagi:

pyt. 5 - jestem po dwóch mastektomiach: jedna mniej niż 5 lat temu, druga - więcej niż 10 i niestety, nie mam możliwości zaznaczenia dwóch odpowiedzi;

pyt. 6 - a co, jeśli ktoś miał i chemię, i radio, i hormonoterapię, a to dość częsta kombinacja?- nie da się zaznaczyć zgodnie z prawdą, bo odpowiedzi są albo-albo; powinna być możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi (i zastanawiam się jeszcze, czy jako "dodatkowe" leczenie nie powinna się tam też znaleźć osobno herceptyna);
co do mnie (jak zawsze problematycznej ;) ) - chorowałam dwukrotnie, za każdym razem leczenie uzupełniające było inne, ale ankieta nie pozwala mi podać wszystkich zastosowanych terapii.

Chętnie wypełnię po poprawkach :)
Diagnoza: rak piersi (carcinoma ductale invasium)
Leczenie:
1-sza mastektomia - 2003r. T2, G2, Er (-), Pgr (-), usunięte węzły chłonne, chemioterapia, radioterapia;
2-ga mastektomia - 2011r. T1, G2, Her2 (-), Er (+), Pgr (+), biopsja węzła wartowniczego (-), hormonoterapia (Tamoxifen)

Offline roza3

  • Swojaki
  • Zakorzeniona
  • *
  • Wiadomości: 4908
.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 27, 2016, 09:52:56 pm »
hamaczku...wypełnij 2 razy...oddzielnie dla każdej piersi  ;)