Autor Wątek: Mastektomia- ankieta  (Przeczytany 5443 razy)

Offline agarz3

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 8
Mastektomia- ankieta
« dnia: Czerwca 22, 2016, 12:27:01 pm »
Szanowne Panie, jestem studentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Chciałabym prosić Panie o odpowiedzenie na poniższe pytania. Ankieta ta jest anonimowa i skierowana wyłącznie do kobiet. Prowadzę badania dotyczące wpływu operacji rekonstrukcji piersi na jakość życia pacjentek po mastektomii. Uzyskane dane zostaną wykorzystane jedynie w celach naukowych oraz pozwolą mi napisać pracę magisterską. Bardzo proszę o szczere odpowiedzi i dziękuję za poświęcony czas.

https://agnieszka25.typeform.com/to/vEbzdc

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Odp: Mastektomia- ankieta
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 22, 2016, 02:19:56 pm »
Wątpliwości:

pyt.7
Jaki rodzaj operacji piersi został u Pani przeprowadzony?

Czy, jeśli między moimi dwoma mastektomiami był rozstrzał 8 lat, to mam zaznaczyć mastektomia obustronna? Bo to wg mnie nie jest rodzaj operacji - to po pierwsze, a po drugie - w takim przypadku jak mój mogły to przecież być dwa różne rodzaje (np. radykalna i oszczędzająca).

pyt.8
Jak dawno miała Pani wykonany zabieg?

W moim przypadku powinnam zaznaczyć dwa przedziały czasowe, ale system mi na to nie pozwala.

pyt. 11
W jakim czasie po operacji została przeprowadzona rekonstrukcja?

Jak wyżej. Jedną rekonstrukcję miałam odroczoną, a drugą - jednoczasową.

pyt. 15
Czy PRZYJMUJE Pani preparaty hormonalne?

Dla mnie niejasne ??? Czy chodzi tu o hormonoterapię stosowaną przy raku piersi czy o wszelkie "preparaty" hormonalne, np. tabletki antykoncepcyjne?

Do tego kolejne pytania brzmią: Czy BYŁA Pani leczona chemioterapią? Czy BYŁA u Pani przeprowadzona radioterapia?