Autor Wątek: Życie seksualne po mastektomii  (Przeczytany 3247 razy)

Offline paulinarej

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 1
Życie seksualne po mastektomii
« dnia: Lipca 18, 2016, 05:21:00 pm »
Witam, jestem studentką położnictwa i piszę pracę magisterską na temat życia seksualnego po mastektomii. Mam ogromną prośbę abyście mi pomogły, zajmie to 5 minut a mi bardzo pomoże :) z góry bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam :) życzę dużo zdrówka  :)
link do ankiety: http://goo.gl/forms/0o3AtDg4uYJ2ofWG3

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
Odp: Życie seksualne po mastektomii
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 18, 2016, 07:48:08 pm »
witaj  :)
gdy zobaczyłam "po mastektomii" od razu przejrzałam pytania pod względem: Czy to aby na pewno ankieta dla kobiet po mastektomii?
no i nie  ;) to ankieta dla kobiet po raku piersi. Chyba, że wyrzucisz pytanie z literówką w słowie "piersi" "Jaki rodzaj operacji chorej piuersi został u Pani przeprowadzony? ", wtedy będziesz miała ankietę dla kobiet po mastektomii.
A czy przed rozpoczęciem pisania pracy/ przed sporządzeniem ankiety zaznajomiłaś sie dokładniej czym są i czym się różnią te operacje?

operacja oszczędzająca 2008r
rak piersi przewodowy inwazyjny, potrójnie ujemny, G3
zajęte węzły (ile? wpiszę jak zajrzę do dokumentów ;) )
chemioterapia 6 x AC;  radioterapia
operacja i leczenie w Wielkopolskim Centrum Onkologicznym

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Odp: Życie seksualne po mastektomii
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 18, 2016, 08:05:21 pm »
Z uwagi na dwie nierównoczesne mastektomie oraz dwie różne rekonstrukcje - zaś nie mogę wypełnić. Jakoś studenci i ich promotorzy nie przyjmują do wiadomości takiej skomplikowanej ( ??? )opcji.

Ale przejrzałam.
I tak:

1) Czego obawiała się Pani po zabiegu mastekromii
  brak akceptacji ze strony partnera
 brak akceptacji ze strony rodziny
 problemy ze zdrowiem
 ograniczenie sprawności fizycznej
 depresji
 odrzucenia