Autor Wątek: Udział w badaniu z zakresu psychologii :)  (Przeczytany 2808 razy)

Offline thea090

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 6
Udział w badaniu z zakresu psychologii :)
« dnia: Października 30, 2016, 06:51:31 pm »
Witam serdecznie,
 
Nazywam się Adrianna Potocka, jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. W ramach pracy magisterskiej przeprowadzam badanie na temat Czynników psychologicznych maksymalizujących ryzyko rozwoju choroby nowotworowej.
Dotychczasowe badania wskazują wyraźnie na związek stylu życia z ryzykiem zachorowania na nowotwór. Zdecydowałam się na napisanie tej pracy, mając nadzieję, że będę mogła przyczynić się do rozpoznania takich czynników i tym samym wnieść swój wkład w profilaktykę.

W związku z tym staram się dotrzeć do osób chorych na nowotwór, które chciałyby wziąć udział w badaniu. Byłam wolontariuszką na oddziale radiologii w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu i wiem, że dla części osób rozmowa z nieznaną osobą o własnej chorobie stanowi wielką trudność. Z drugiej strony są też i takie osoby, które odczuwają potrzebę podzielenia się swoim doświadczeniem związanym z chorobą. Mam nadzieję, że znajdę takie osoby również i tutaj, na tym forum.   

Badanie polega na udzieleniu odpowiedzi na kilka krótkich pytań, które będą odnosić się do różnych sfer funkcjonowania w okresie poprzedzającym zachorowanie (tj. dieta, aktywność fizyczna, sposoby radzenia sobie ze stresem). Forma przeprowadzenia takiego wywiadu jest dowolna, może to być rozmowa telefoniczna, na Skype, pisemna (e-mail, forum, czat). Jeżeli osoba zainteresowana jest z Wrocławia mogę spotkać się osobiście.
Badanie jest w pełni anonimowe, zarówno dane osobowe, jak i informacje uzyskane w trakcie rozmowy podlegają ochronie i nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
Jeśli ktoś z Państwa zechciałby wziąć udział w takim badaniu, będę ogromnie wdzięczna i prześlę dalsze informacje.