Autor Wątek: Krwiak po mastektomii  (Przeczytany 2336 razy)

Offline Olga11

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 6
Krwiak po mastektomii
« dnia: Marca 11, 2017, 01:10:18 am »
Witajcie dziewczyny, u mojej Mamy (operacja w 2015 r.) około pół roku temu w trakcie kontrolnego USG blizny po operacji , wyszło, że ma krwiaka i trzeba odbarczyć (tak powiedziano u nas w niedużym miasteczku). Na wizycie kontrolnej w CO Warszawa lekarz powiedział, że jest to szczelina międzypłatowa ???? i tak ma być. Teraz znowu u nas Mamę kierują do odbarczenia krwiaka. Co robić ?

Offline renifer

  • Swojaki
  • Wtajemniczona
  • *
  • Wiadomości: 1536
Odp: Krwiak po mastektomii
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 11, 2017, 01:30:20 am »
Hm, krwiak po takim czasie byłby chyba czymś dziwnym, ale nie znam się na tym. Ja bym raczej uwierzyła lekarzowi z CO, ewentualnie skonsultowała to z dobrym radiologiem, obeznanym w temacie (może dziewczyny polecą kogoś z Wawy).
Rak piersi przewodowy inwazyjny wieloogniskowy, hormonozależny, HER-ujemny, G1 (T1cN1aM0)
chemioterapia przedoperacyjna:  FEC, Taxotere
mastektomia prawostronna: 05.2014
radioterapia, hormonoterapia (Nolvadex, Zoladex)

Offline braja

  • Swojaki
  • Wtajemniczona
  • *
  • Wiadomości: 2927
Odp: Krwiak po mastektomii
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 11, 2017, 02:42:08 am »
A szczelina miedzypłatowa to nie powinna być raczej w płucach niz w piersi?  ??? A czemu wykluczac krwiaka, przecież mógł być jakis uraz?

Ja bym proponowala zrobienie USG na dobrym sprzęcie jeszcze raz i wizyte u dobrego radiologa, żeby porównał te i poprzednie badania.

rak piersi przewodowy inwazyjny i nieinwazyjny, G3, T3N2a, potrójnie ujemny
zajęte 7 węzłów
chemia przedoperacyjna 4 AT 
mastektomia radykalna luty 2012
chemia pooperacyjna 4 TAC
radioterapia

Offline Olga11

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Krwiak po mastektomii
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 12, 2017, 12:27:52 am »