Autor Wątek: Ankieta do pracy magisterskiej studentki fizjoterapii :)  (Przeczytany 9053 razy)

Offline rudajażka

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 11
Ankieta do pracy magisterskiej studentki fizjoterapii :)
« dnia: Kwietnia 26, 2017, 10:12:05 pm »
Witam Miłe Panie! :)

Mam na imię Marta i jestem studentką fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Piszę pracę magisterską pod tytułem: "Dobrostan psychologiczny pacjentek z chorobą nowotworową gruczołu piersiowego wykorzystujących profesjonalne wsparcie w procesie rehabilitacji". Pewnie część z Pań zastanawia się dlaczego wybrałam taki temat?
Otóż zainteresowałam się tematem nowotworów piersi ze względu na występowanie tej choroby w mojej rodzinie (a dodatkowo - w ostatnim czasie miałam możliwość popracować z Paniami na praktyce w Wielkopolskim Centrum Onkologii co było dodatkowym bodźcem do wybrania właśnie takiego tematu pracy magisterskiej, gdyż był to naprawdę motywujący dla mnie czas i bardzo dobrze współpracowało mi się z Paniami.) Kolejne pytanie to dlaczego w swojej pracy piszę o stanie emocjonalnym? Myślę, że ważne w powodzeniu rehabilitacji jest holistyczne podejście do człowieka. Człowiek to nie tylko ciało i jego ograniczenia ale również dusza i emocje, które wbrew pozorom odgrywają bardzo istotną rolę w procesie rehabilitacji. Czasem miłe słowo, szeroki uśmiech i odpowiednia motywacja działają cuda.

To już koniec mojego jakże długiego wywodu, jeśli któraś z Pań dobrnęła do końca i chciałaby mi pomóc w uzyskaniu upragnionego tytułu Magistra to proszę aby wypełniła ankietę, którą tutaj zamieszczę. :) :)

Z góry dziękuję wszystkim Paniom za chęć pomocy i cenny czas jaki poświęciły aby mi pomóc.
(Należę do grona osób,które uważają,że uśmiech i dobro wraca dlatego serdecznie dziękuje) :)

A jeśli któraś z Pań nie ma ochoty wypełniać kolejnej, nudnej ankiety a chciałaby np porozmawiać to mój e-mail jest podany i śmiało można pisać. :)