Autor Wątek: renta czy niepełnosprawność w przypadku ponownego leczenia  (Przeczytany 5909 razy)

Offline mag

  • SPA
  • Uzależniona
  • *****
  • Wiadomości: 12000
  • Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno
renta czy niepełnosprawność w przypadku ponownego leczenia
« dnia: Sierpnia 02, 2017, 12:52:04 pm »

dziewczyny, mam prośbę: pomóżcie, bo ja w tym temacie jestem zielona, a pyta znajoma z FB  :)
Tojuś, mam wrażenie, że jesteś dobra w tym temacie, pomóż!  🌷

Powiedz mi proszę co mi się bardziej opłaca: starać się o rente (przypomnę że walczę drugi raz) i wrócić do pracy jako rencistka (czy wogole tak mozna) czy też po leczeniu wrócić do pracy jako pracownik niepełnosprawny (do końca września mam przyznany znaczny stopień niepelnosprawnpsci i mam nadzieje że przedłużą). Czy wogole stopień niepełnosprawności ma coś wspólnego z przyznaniem renty? Jak to wygląda?


rak piersi  potrójnie ujemny (TNBC), zajęty 1 węzeł, mastektomia: 2000, chemia 6xCMF, rekonstrukcja: 2006 i XI 2017 przerzuty do kości i tk. miękkich

Offline lulu

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 8007
Odp: renta czy niepełnosprawność w przypadku ponownego leczenia
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 02, 2017, 01:27:32 pm »