Autor Wątek: Drogie amazonki, bardzo potrzebuje waszej pomocy 🙏🏻❤️ Ankieta do mgr "adaptacja"  (Przeczytany 4277 razy)

Offline Ewa Cz.

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 4
Droga Amazonko jestem studentką piątego roku psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim. Prowadzę badania na temat problemów adaptacyjnych kobiet po mastektomii. Będę bardzo wdzięczna jeżeli zechc Pani wziąć  udział, który jest dobrowolny i anonimowy. Zgromadzone dane zostaną utajona i wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
Link do ankiety.
https://www.survio.com/survey/d/C3Z9T0B4H7B5A1Q2C

Offline Natalia

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 7185
Powodzenia  :oklaski: :oklaski:
Natalia

Offline Ewa Cz.

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 4
Dziękuję 😊 bardzo się przyda. Dziękuję za wypełnienie ankiety i czas. Życzę dużo szczęścia uśmiechu miłości i zdrowia oczywiście ❤️❤️❤️❤️

Offline Natalia

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 7185
Ja nie mogę wypełnić ,bo jestem po oszczędzającej
Natalia

Offline Ewa Cz.

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 4
 Pani Natalio proszę spróbować jeszcze raz. Już powinno być wszystko ok😊

Offline Parabola

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 5538
niestety nie jest ok ! ... też jestem po oszczędzającej ..
Nie da rady zaznaczyć ze była chemia i radioterapia  ::)
I nie chce mi się czasu marnować czasu po raz kolejny ...
listopad 2003 rak piersi prawej carcinoma metaplasticum, carcinoma planoepitheliale  akeratodes.
G-2 T1NoMo trójujemny, zabieg oszczędzający.
6 chemii CMF i radioterapia.
IO Kraków Garncarska

Offline roza3

  • Swojaki
  • Zakorzeniona
  • *
  • Wiadomości: 4908
w pytaniu o zawód albo  wiek jest po 200 znaków do opisu.....za dużo
natomiast w pytaniu "dlaczego zmieniło sie pani życie seksualne" tylko 100.....a tu by mozna pisać i pisać  ;D
operacja oszczędzająca raczej nie ma wpływu na pożycie....ale chemia czy hormonoterapia...ew.inne dalsze działania z powodu raka juz mają