Autor Wątek: Analiza jakości opieki pielęgniarskiej, nad pacjentką po mastektomii.  (Przeczytany 1301 razy)

Offline joanna.pielęgniarka

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 1
Witajcie drogie Panie,

Nazywam się Joanna i jestem studentką pielęgniarstwa mgr, w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, ale też córką kobiety, która przeszła chyba wszystko, co z rakiem piersi może być związane.
Aktualnie jestem w trakcie pisania pracy na temat jakości opieki pielęgniarskiej kobiet (czyli Was :) po mastektomii.
Wybór tego tematu był dla mnie o tyle prosty, o ile napatrzyłam się na różną "jakość" wspomnianej opieki w młodym wieku, ale też z perspektywy osoby pracującej w zawodzie medycznym. Bardzo Was proszę, o wypełnienie ankiety, gdyż zależy mi na napisaniu jak najbardziej rzetelnie, a być może i opublikowaniu artykułu w późniejszym czasie a zostało już niewiele czasu.
poniżej wklejam link do ankiety

Bardzo dziękuję i zdrowia życzę! :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemVYsRaCwSNrP-6SaoOJeeZgddh5ZPhEE0IrzlHIBaXOQ47Q/viewform

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Odp: Analiza jakości opieki pielęgniarskiej, nad pacjentką po mastektomii.
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 11, 2018, 02:57:00 pm »
Jak często personel pielęgniarski przeprowadzał z Panią ćwiczenia zapobiegające powstawaniu przykurczów i zaników mięśniowych?
Czy personel pielęgniarski udzielał Pani informacji na temat instytucji zrzeszających kobiety po mastektomii?
Czy personel pielęgniarski informował Panią o możliwościach rekonstrukcji piersi i dostępnych zabiegach chirurgii plastycznej?

i jeszcze kilka innych...

  Serio? To należy do obowiązków personelu pielęgniarskiego? ???
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2018, 02:58:41 pm wysłana przez hamak »
Diagnoza: rak piersi (carcinoma ductale invasium)
Leczenie:
1-sza mastektomia - 2003r. T2, G2, Er (-), Pgr (-), usunięte węzły chłonne, chemioterapia, radioterapia;