Autor Wątek: Ocena jakości życia kobiet po mastektomii w aspekcie psychoseksualnym  (Przeczytany 6686 razy)

Offline psmiechowska

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 12
Witam wszystkie waleczne Amazonki!
Nazywam się Paula Śmiechowska i jestem położną oraz studentką Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Piszę pracę magisterską o tytule zamieszczonym powyżej. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która jest oczywiście objęta całkowitą anonimowością. Mam nadzieję, że sam temat również Panie zainteresuje, dotyka bowiem bardzo delikatnego, ale jednocześnie ważnego w życiu każdej kobiety jego aspektu. Będę bardzo wdzięczna za pomoc w stworzeniu tej pracy i każdą uwagę i spostrzeżenie dotyczące tematu. Bardzo Panie podziwiam i serdecznie pozdrawiam!


Oto link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScP-pzCFW9QZ4ZSpQpcyvnCx-nrDbgwEBEhXaG38qcvJ4tGsA/viewform

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
Odp: Ocena jakości życia kobiet po mastektomii w aspekcie psychoseksualnym
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 01, 2018, 03:43:04 pm »
no ToJa jak zwykle zadam to samo pytanie
DLACZEGO w tytule ankiety jest mastektomia, a w jednym z pytań zabieg oszczędzający?
Czy to znaczy, że jest źle sformuowany tytuł, czy treśc ankiety?
Może chodzi ogólnie o kobiety po raku piersi?
Pytanie 8 nijak ma sie do pytania 7.
Jesli tak, to prosze o poprawienie, bo wyniki będą sfałszowane.
w pytaniu 12 powinno byc: prosze przejśc do pytania 15

To tyle spostrzezen na szybko, dalej mi sie nie chce czytac ankiety, która jest chaotycznie przygotowana.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2018, 03:47:22 pm wysłana przez TOJKA »
operacja oszczędzająca 2008r
rak piersi przewodowy inwazyjny, potrójnie ujemny, G3
zajęte węzły (ile? wpiszę jak zajrzę do dokumentów ;) )
chemioterapia 6 x AC;  radioterapia
operacja i leczenie w Wielkopolskim Centrum Onkologicznym

Offline DanaPar

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 10911