Autor Wątek: Kondycja psychoseksualna kobiet po leczeniu raka piersi  (Przeczytany 3399 razy)

Offline psmiechowska

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 12
Kondycja psychoseksualna kobiet po leczeniu raka piersi
« dnia: Kwietnia 10, 2018, 09:13:28 am »
Witam wszystkie waleczne kobiety!
Nazywam się Paula Śmiechowska i jestem położną oraz studentką Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Piszę pracę magisterską o tytule zamieszczonym powyżej. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która jest oczywiście objęta całkowitą anonimowością. Mam nadzieję, że sam temat również Panie zainteresuje, dotyka bowiem bardzo delikatnego, ale jednocześnie ważnego w życiu każdej kobiety jego aspektu. Będę bardzo wdzięczna za pomoc w stworzeniu tej pracy i każdą uwagę i spostrzeżenie dotyczące tematu. Bardzo Panie podziwiam i serdecznie pozdrawiam!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScP-pzCFW9QZ4ZSpQpcyvnCx-nrDbgwEBEhXaG38qcvJ4tGsA/viewform

Offline roza3

  • Swojaki
  • Zakorzeniona
  • *
  • Wiadomości: 4908
Odp: Kondycja psychoseksualna kobiet po leczeniu raka piersi
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 10, 2018, 10:29:18 am »
świetna ankieta, tytuł prawidłowy...ale

21. Jak ocenia Pani swoje potrzeby seksualne PO ZABIEGU MASTEKTOMII?


miesiąc PO mastektomii? ......rok PO mastektomii? ....czy 13 lat PO mastektomii?
jakoś to powinno być rozgraniczone...chyba.....bo dzis ja ja już stara jestem  ;D....ale te 13 lat temu to ooohooooho
  xhc
2005-mastectomia piersi prawej, carcinoma ductale invasivum, G II, Bloom II, 13 węzłów usuniętych, w 2 przerzut, chemioterapia, trójujemna
2015-mastectomia piersi lewej-profilaktyczna z powodu brca1

Offline DanaPar

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 10911
Odp: Kondycja psychoseksualna kobiet po leczeniu raka piersi
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 10, 2018, 10:40:49 am »
o to to, jak można sprowadzać potrzeby seksualne do mastektomii