Autor Wątek: praca licencjacka- jakość życia po mastektomii  (Przeczytany 1566 razy)

Offline kingafizjo

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 1
praca licencjacka- jakość życia po mastektomii
« dnia: Marca 12, 2019, 08:49:06 pm »
Witam serdecznie! :)

Jestem studentką III roku fizjoterapii i piszę pracę licencjacką nt. jakości życia kobiet po mastektomii. Zwracam się z przeogromną prośbą o wypełnienie mojej ankiety, która składa się z dwóch części: standaryzowanego kwestionariusza oceniającego jakość życia osób z rakiem piersi oraz druga część to pytania uzupełniające ode mnie. Ten standaryzowany kwestionariusz odnosi się bardziej do osób, które są w trakcie leczenia (moja p. promotor bardzo nalegała na wykorzystanie tego kwestionariusza, a z racji że jest standaryzowany, treści pytań nie mogę zmienić więc z góry przepraszam, jeśli będą zbyt męczące) jednak bym była bardzo wdzięczna, gdyby wypełniły ją również Amazonki, które wprawdzie są już jakiś czas po ukończonym leczeniu, ale może jednak pamiętają swoje odczucia z tego okresu :) Będę baaaardzo wdzięczna za poświęcenie czasu, również za konstruktywne uwagi i porady odnośnie ankiety. Na innych forach spotkałam się z obojętnością więc po cichu liczę, że może tutaj się znajdą miłe Panie, które wesprą przyszłą fizjoterapeutkę w potrzebie :D

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

link do ankiety https://www.survio.com/survey/d/Y3M3G0Y3U2A1Y1V7K

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
Odp: praca licencjacka- jakość życia po mastektomii
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 12, 2019, 10:33:13 pm »
i znowu podstawowy błąd: dlaczego kobiety po mastektomii, a nie raku piersi, skoro piszesz " standaryzowanego kwestionariusza oceniającego jakość życia osób z rakiem piersi" (ja np jestem po operacji oszczędzającej)

treśc pytań dla osób po leczeniu ma sie nijak do oceny jakości \.... bo np.