Autor Wątek: pomocy! Jestem świeżynką w temacie i głupieję...  (Przeczytany 8103 razy)

Offline Gatii

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 9
pomocy! Jestem świeżynką w temacie i głupieję...
« dnia: Maja 03, 2019, 11:49:48 pm »
Witam
Od 01-01-2019 diagnozują mnie i ... mam raka lewek piersi. Mam wynik z biopsji:
cienkoigłowa: ca mammae sin - nowotwory o niepewnym lub nieznanym charakterze innych i nieokreślonych umiejscowień (sutek)
gruboigłowa: rak piersi BST, G1
ER  umiarkowany odczyn dodatni w 90% komórek
PgR umiarkowany odczyn dodatni w 90% komórek
Her-2 (1+)
Ki67 (+) w około 10% komórek

co to oznacza?!

09-05-2019 mam zlot czarownic (konsylium) o co mam pytać?
Na 13 maja mam mieć biopsję wartownika (że co to??) szpital (ile dni?) czy zabieg w gabinecie?
Jestem przerażona i zielona...
Potrzebuję dobrej duszy, przewodnika po tym ciemnym lesie... Ktoś pomoże?
Gatii

Offline Becia

  • Swojaki
  • Zakorzeniona
  • *
  • Wiadomości: 3537
Odp: pomocy! Jestem świeżynką w temacie i głupieję...
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 03, 2019, 11:54:32 pm »
tu jest skarbnica wiedzy:

http://www.forum.amazonka.org.pl/index.php?board=27.0

http://www.forum.amazonka.org.pl/index.php?topic=138.0

ale pytaj, jeśli coś jest dla Ciebie niezrozumiałe  :)
mądre Głowy forumowe wyjaśnią wszystko  :)
« Ostatnia zmiana: Maja 04, 2019, 12:00:58 am wysłana przez Becia »
"Człowieczy los nie jest bajką ani snem.
Człowieczy los jest zwyczajnym, szarym dniem."

Offline amado

  • SPA
  • Zakorzeniona
  • *****
  • Wiadomości: 3444
  • mój tekst
Odp: pomocy! Jestem świeżynką w temacie i głupieję...
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 04, 2019, 02:39:32 am »