Autor Wątek: Edukacja pacjentek po mastektomii-ankieta badawcza  (Przeczytany 647 razy)

Offline motylek840

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 2
Edukacja pacjentek po mastektomii-ankieta badawcza
« dnia: Kwietnia 07, 2022, 12:11:52 pm »
Szanowne Panie,

nazywam się Agata Nowicka i jestem studentką kierunku Pielęgniarstwo II stopnia na Warszawskiej Uczelni im. Tadeusza Koźluka. Zwracam się do Pań z uprzejmą prośbą o pomoc w wypełnieniu ankiety oraz wzięcie udziału w badaniu. (link do ankiety poniżej)

Celem badania jest zebranie informacji na temat poziomu edukacji pacjentek po zabiegu mastektomii. Badanie jest całkowicie anonimowe, a zebrane informacje posłużą tylko i wyłącznie do napisania mojej pracy magisterskiej.

W pytaniach wyboru proszę o zaznaczenie odpowiedzi, natomiast w wykropkowane pola bardzo proszę o wpisanie własnej odpowiedzi.

Z góry Serdecznie Dziękuję za pomoc ,za poświęcony mi czas oraz udzielnie odpowiedzi!


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfbexFsizEJ3AUdiQZZtxCeeHhP9w56F-aobKcG89uiGBGpZg/viewform?usp=sf_link








Offline lulu

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 8007
Odp: Edukacja pacjentek po mastektomii-ankieta badawcza
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 07, 2022, 04:39:12 pm »
Aby w moim przypadku ankieta była prawidłowo wypełniona, to punkty 6 i 7 powinny mieć dodatkową linijkę "inne", bo nie mieszczę się w tych ściśle oznaczonych punktach.
31.12.2007 amputacja piersi prawej metodą Pateya
Carcinoma mammae, G2, ER+, PGR+, HER2-
Przez 5 lat kolejno Tamoksifen, Egistrozol, Mamostrol
Po ponad 7 latach rak piersi lewej
21.08.2015 amputacja piersi lewej
ER-, PR-, HER2+++
4xAC i rok Herceptyna

Offline braja

  • Swojaki
  • Wtajemniczona
  • *
  • Wiadomości: 2927
Odp: Edukacja pacjentek po mastektomii-ankieta badawcza
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 09, 2022, 04:36:13 am »