Autor Wątek: Oncotype DX  (Przeczytany 1836 razy)

Offline joanna71

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 2
Oncotype DX
« dnia: Lipca 23, 2022, 08:03:06 pm »
Czesc, witam wszystkich,jestem nowa w klubie. Świezo zdiagnozowana  cT1NO, na konsylium zadecydowano o radioterapii. histPat  jednak kwalifikuje mnie na chemie/stop złosliw G3/,zaproponowano mi nierefundowane testy oncotype dx. czy macie doswiadczenie z firma Komtur Care i sprzedawanym przez nich tescie ?

Offline braja

  • Swojaki
  • Wtajemniczona
  • *
  • Wiadomości: 2927
Odp: Oncotype DX
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 24, 2022, 03:45:20 am »
Nie pamiętam czy któraś z dziewczyn na tym forum robiła to badanie. Jakie masz inne parametry raka, że zdecydowano o chemii?
rak piersi przewodowy inwazyjny i nieinwazyjny, G3, T3N2a, potrójnie ujemny
zajęte 7 węzłów
chemia przedoperacyjna 4 AT 
mastektomia radykalna luty 2012
chemia pooperacyjna 4 TAC
radioterapia

Offline joanna71

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Oncotype DX
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 24, 2022, 12:34:09 pm »
guz naciekający19mm,jednoogniskowy,polimorfizm jąder 2,indeks mito 3,,ER +3,PR+2,Ki 67 18%,Hot spot 60%. To wszystko z hist pat

Offline braja

  • Swojaki
  • Wtajemniczona
  • *
  • Wiadomości: 2927
Odp: Oncotype DX
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 27, 2022, 05:19:29 am »