Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 2996 razy)

Offline amado

  • SPA
  • Zakorzeniona
  • *****
  • Wiadomości: 3444
  • mój tekst
Regulamin
« dnia: Maja 09, 2013, 08:15:34 pm »
REGULAMIN
Przed rozpoczęciem korzystania z Forum  każdy jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść.                                         
Forum służy wymianie opinii, poglądów i informacji, dlatego:

 §1.
1. Prosimy pisać zgodnie z tematem wątku w jakim się znajdujemy.
2. Osoby, które czytają Forum chcą poznać opinie innych na dany temat - prosimy nie używać słów obraźliwych i rozmawiać z innymi, tak jakbyśmy prowadzili rozmowę na żywo.
3. Starajmy się pisać po polsku, przestrzegajmy zasad ortografii i gramatyki - jeżeli mamy z tym problemy, to piszmy ze słownikiem w ręku lub w podkreślającym błędy edytorze np. w Wordzie. Rażące błędy ortograficzne obniżają wiarygodność naszych wypowiedzi.
4. Starajmy się pisać tak, aby czytający nie głowił się nad zrozumieniem tekstu. Dłuższe partie oddzielajmy znakami nowego wiersza (ENTER).
5. Prosimy o przemyślenie treści swojego wpisu - to nie jest czat i każda osoba ma dowolnie dużo czasu na sformułowanie czytelnej wypowiedzi - natomiast edycja jest możliwa tylko do 10 minut po napisaniu postu i nie ma opcji kasowania.
6. W przypadku pisania dwóch lub więcej postów jeden po drugim możesz spodziewać się, że administrator połączy te posty.
                                           
 §2.
1. Użytkownik zanim utworzy nowy wątek powinien sprawdzić, czy taka dyskusja na Forum nie jest już prowadzona – unikamy wtedy dublowania wątków.
2. Tworząc nowy wątek pamiętajmy o nadaniu mu odpowiedniego tytułu, który by skrótowo charakteryzował dane zagadnienie.
3. Tytuł wątku powinien odpowiadać jego zawartości i powinien być napisany poprawnie. W przeciwnym wypadku Administrator zastrzega sobie prawo do edycji tytułu.
4. Tematyka wątku powinna odpowiadać tematyce działu, w którym został założony. W przeciwnym wypadku Administrator może taki wątek przenieść, połączyć z innym, zamknąć lub skasować.
 
 §3.
1. Dyskusje na Forum zakładają różnorodność poglądów i postaw, w tym również kontrowersyjnych. Wszystkie muszą być jednak wyrażane w sposób kulturalny, z poszanowaniem godności innych użytkowników, a także osób trzecich oraz tolerancją dla ich odmiennych poglądów.
2. Nie należy obrażać ludzi, nawet jeżeli reprezentują skrajnie odmienne poglądy,
a) nie zamieszczamy treści obrażających innych na przykład z powodu rasy, pochodzenia, płci, preferencji seksualnych,
b) unikamy nieuprzejmego i agresywnego zachowanie w stosunku do użytkowników, moderatorów i administratorów, słownych ataków na serwis,
3. Nie piszemy dużymi literami (z wciśniętym Caps Lock) - duże litery w necie oznaczają krzyk.
4. Nie wolno umieszczać takich samych postów w kilku różnych tematach.
5. Nie piszemy i nie zamieszczamy reklam ani też nie wysyłamy listów - łańcuszków.
6. Pliki graficzne zamieszczane przez użytkowników w Galerii oraz inne pliki zamieszczane na Forum nie mogą naruszać praw autorskich bądź innych praw osób trzecich. Zabrania się także podawania linków do plików chronionych, naruszających prawo autorskie - cracków, seriali, pirackich plików mp3, filmów itp. Nie oznacza to, że nie można wcale podawać linków, na przykład piosenek czy filmików z Youtube, ale zawsze należy sprawdzić czy dany plik nie narusza praw osób trzecich.
 
 §4.
1. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za posty zamieszczane przez użytkowników Forum.
2. Administratorzy nadzorują działanie Forum i wszelkie uwagi na ten temat przyjmują przez Prywatne Wiadomości.
3. Administrator portalu zastrzega sobie prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania.
4. Administrator może usuwać wypowiedzi sprzeczne z zasadami korzystania z Forum, prawem, dobrymi obyczajami, netykietą oraz regulaminem.
5. Prosimy o powstrzymanie się od napomnień i kłótni z osobami łamiącymi zasady korzystania z Forum. Prosimy natomiast o zgłaszanie postów łamiących regulamin przy pomocy przycisku "zgłoś do moderatora".
6. W przypadkach uporczywego łamania zasad korzystania z Forum, administracja może czasowo lub trwale zablokować użytkownikowi możliwość korzystania z Forum.
7. Decyzje administratorów są ostateczne i bezdyskusyjne.
8. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za przypadkową utratę danych zawartych w działach na forum.
9. Użytkownik Forum publikuje treści wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem treści zamieszczane przez użytkowników Forum, przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o interwencję.
10. Administrator forum zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie – o zmianach użytkownicy zostaną powiadomieni w komunikacie zamieszczonym na Forum.
 
 Potwierdzenie rejestracji jest równocześnie wyrażeniem zgody na przestrzeganie niniejszego regulaminu. 
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2013, 08:18:13 pm wysłana przez amado »


diagnoza: rak piersi przewodowy inwazyjny G3 - 09.2005
operacja: mastektomia - 10.2005
chemioterapia: AC x 4, Taxol x 4
radioterapia
tamoxifen
arimidex