Autor Wątek: Jakość życia chorych po mastektomii  (Przeczytany 6575 razy)

Offline ankak10

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 4
Jakość życia chorych po mastektomii
« dnia: Czerwca 23, 2013, 03:36:10 pm »
Witam,
Jestem studentką 4 roku fizjoterapii na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Bardzo bym prosiła o wypełnienie ankiety dotyczącej jakości życia chorych po pełnej mastektomii . Wyniki będą analizowane wyłącznie w zestawieniach statystycznych, które zostaną umieszczone w mojej pracy magisterskiej.  Panie które  będą chętnie do wypełnienia ankiet proszę o kontakt mailowy, wtedy wyślę ankiety
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas!!
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2013, 11:16:10 pm wysłana przez b_angel »

Offline hamak

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 9926
Odp: jakość żychia chorych po mastektomii
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 23, 2013, 03:39:49 pm »
Ja zawsze chętna, ale czy nie dałoby się zrobić tak, żebym mogła ino w link kliknąć i wypełniać? Bo ja leniwa jestem ;)
Diagnoza: rak piersi (carcinoma ductale invasium)
Leczenie:
1-sza mastektomia - 2003r. T2, G2, Er (-), Pgr (-), usunięte węzły chłonne, chemioterapia, radioterapia;
2-ga mastektomia - 2011r. T1, G2, Her2 (-), Er (+), Pgr (+), biopsja węzła wartowniczego (-), hormonoterapia (Tamoxifen)

Offline lulu

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 8012
Odp: jakość żychia chorych po mastektomii
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 23, 2013, 03:47:57 pm »
Dołączam się do lenistwa hamaczka.
31.12.2007 amputacja piersi prawej metodą Pateya
Carcinoma mammae, G2, ER+, PGR+, HER2-
Przez 5 lat kolejno Tamoksifen, Egistrozol, Mamostrol
Po ponad 7 latach rak piersi lewej
21.08.2015 amputacja piersi lewej
ER-, PR-, HER2+++
4xAC i rok Herceptyna

Offline betty

  • Swojaki
  • Zakorzeniona
  • *
  • Wiadomości: 3944
Odp: jakość żychia chorych po mastektomii
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 23, 2013, 05:02:55 pm »
ankak, umieść ankietę w necie, a na pewno dostaniesz pomoc :)