Autor Wątek: Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA  (Przeczytany 5545 razy)

Offline prawiepolozna

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 5
Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA
« dnia: Listopada 12, 2013, 10:39:01 am »
Szanowne Panie,
Jestem studentką IV roku Położnictwa SUM w Katowicach. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej Macierzyństwa. Mam nadzieję, że zechcą się Panie ze mną podzielić " wrażeniami", refleksjami z bycia mamą.
Wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej i przybliżą powyższe zagadnienie. Gorąco zapraszam do wypełnienia ankiety. Obecnie posiadam 24 na 50 potrzebnych mi ankiet więc bardzo bardzo proszę o pomoc.

Link do ankiety w wersji elektronicznej:  http://moje-ankiety.pl/respond-53713.html

Pozdrawiam,
Studentka położnictwa

Offline prawiepolozna

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 12, 2013, 11:17:09 am »
dokładny temat ankiety : Doświadczenie macierzyństwa a postrzeganie kobiecości u kobiet pełnosprawnych i niepełnosprawnych, serdecznie zapraszam do wypełniania...

Offline agawa

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 12291
Odp: Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 12, 2013, 11:43:35 am »
 :0ulan:

Offline TOJKA

  • Swojaki
  • Uzależniona
  • *
  • Wiadomości: 11077
Odp: Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 12, 2013, 08:44:50 pm »

22.Czy odkładała Pani decyzję o zajściu w ciążę?
Tak
Nie( przejdź do pytania 24)

a jeśli przy pierwsza decyzja była nieodkładana, a druga odkładana to jak odpowiedzieć?

operacja oszczędzająca 2008r
rak piersi przewodowy inwazyjny, potrójnie ujemny, G3
zajęte węzły (ile? wpiszę jak zajrzę do dokumentów ;) )
chemioterapia 6 x AC;  radioterapia
operacja i leczenie w Wielkopolskim Centrum Onkologicznym

Offline prawiepolozna

  • Grupa początkująca
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Niepełnosprawne Mamy- pomóżcie! ANKIETA